På krigsstigen


Idag har dagen startat med att rensa bland diverse saker som irriterat mig.

 - Mailat människor som har svårt att göra sitt jobb och verkar göra allt för att unvika kontakt för att problemet är för jobbigt/dyrt/krångligt att fixa.... Passade på att påpeka en rad andra saker också.... för att spä på det jobbiga för dom lite...

- Mailat en människa som inte kan kan ta saker som handlar om mig direkt med mig utan fiskar info på omvägar. Och kommer med frågor eller antydningar som har ett enda syfte... att få information om saker som de egentligen inte har med att göra, men som "nyfiken i en strut" vill ha för att kunna sprida vidare. Dessa människor har uppenbarligen inget eget liv att ta hand om utan måste prata om andras och gärna sprida information... SUCK!!

Får se om det dyker upp mer under dagen som det är dags att ta itu med....

JA, den lilla djävulen i mig har vaknat... så passa er.... No more MissNice
jag KAN vara farlig.....


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Snyggt jobbat!! I'm proud of you!! Och vilka fina foton av dig!!! Kram :-)

2009-05-28 @ 12:23:22
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Kollegan...eller vad vi nuförtiden ska kallas....

Du är ganska söt när du är arg ;-)

2009-05-28 @ 15:43:12
Postat av: Mikael

Grattis till att djävulen i dig har vaknat :}



Det kan behövas ibland!

2009-05-28 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0