på gång

Nu så... nu är det hela igång på allvar.
Sista avgörande mötet idag och tidsplan är satt.
Upplägget nedplottrat.
Nu inväntas sista handen på budgeten och finslipning av affärsplanen.

Mitt rum är inspekterat och tid ska bokas med den som har ett öga för estik och inredning för att planera in vart allt ska stå, hur ledningar ska dras mm. Rummet är i varma färger och härligt gammalt trägolv som är vitmålat.
Blir super...!

Känns SÅ bra att vara i hamn.
Det är nu också officiellt vad jag ska göra och med vem!

Så till hösten kan jag titulera mig egen företagare!!
Med ALLT vad det innebär, men just nu känns det JÄVLIGT bra!!
Har ju för tusan INGET att förlora.....

Jag har äntligen vågat göra något bara för MIG... med total tilltro till mig SJÄLV för det är bara JAG som skapat den här sitsen...!!
Scary och frihet....!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja ja ja, men detta har vi ju redan förstått, men inte om just VAD. Har du antagit erbjudandet som ni fick från jobbet eller vad handlar det om???

2009-05-25 @ 22:21:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Z

Stort grattis!! Du kommer klara det galant precis som allt annat du tagit dig för!



Detta är du så värd !!!



LYCKA TILL !!!

2009-05-26 @ 10:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0