Nattsvart

Hmmm.. Sverige gick bet... 3-1 förlorade vi med...

Nu ska jag sova.. hoppas jag!
Suttit själv och chattat med Världens Bästa Librarian... som finns för mig OAVSETT plats och tid!!
GULD värt!! Hon förstår och peppar oavsett sitt eget läge...
förtroendet för henne är stort och hon förstår mig!!! på alla plan... mitt leverne....

Nu e de lite sent. Då jag e ensam så tar jag sängen i besittning... enda rätta

Måste säga...   idag hade jag behövt en kram!!!


och ni därute... har ni en käresta....ta vara på det!!!
Det är det bästa som finns!!

Kram och natti!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Klart jag alltid finns för dig!! Och jag håller med om att man ska vara rädda om varandra!! Och här kommer en stor distans-kram :-)

2009-05-09 @ 16:52:50
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Anonym

KRAM GUMMAN!

2009-05-09 @ 21:55:06
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0