Mycket bidde de

Så var söndagen till ända.. PUST!!

Det bidde lite shopping...ett par brallor att ha till promenader och till och från träning. Nej, SÅ mkt shoppar jag inte, det blev bara en bikini igår faktiskt, och byxorna var på rea!!

Städade lite också...
Sen bar det av till gymmet...
Och jisses... som det blev... körde i dryga 2 1/2 timme!!
Bröst, rygg, axlar, tricpes, biceps och liiite mage.

SÅÅÅÅ underbart!!! Maxar mer och mer!

Promenerade hem och tog en dusch ( en KALLdusch efter Librarians mkt snälla sms om nakna fotbollsspelare , MORR!!) och konstaterade att det som vanligt var uruselt på tv.
Hade inget annat på agendan så jag bestämde mig för en rask promenad.
En timme och tjugo minuter senare är jag alltså hemma, varm och mör.

Nu väntar snart sängen, ska bara få i mig lite vätska först.

Mina vänners helg har involverat buskar, nakna karlar, kaffe i långa banor,nervpirrande besked och morotsdipp... så vitt jag förstår!

Kram och godnatt!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Men... Ville ju bara lämna trevlig upplysning om vad jag hade för mig en sådan vacker söndag... oskyldigt leende med huvudet på sned Och de var inte heeelt nakna... det hängde en handduk på "framsidan"... Och inte hade de torkat sig ordentligt efter duschen heller, utan det droppade när de gick runt i korridoren och höll på att tappa sina handdukar...

2009-05-11 @ 12:36:35
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: FrkU

OCH HÄRMED FÖRKLARAR JAG KRIG MED BIBLIOTEKARIEN!!!

2009-05-11 @ 13:29:24
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: The Librarian

Och jag som är sååå snäll och hjälpsam bara...

2009-05-11 @ 14:18:56
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0