Morgonstund...?

Vaknade nyss... klockan är 10.06....och jag är aptrött.
Natten har varit tuff.... vaknat flera gånger och vridit mig av och an.

Men jag piggnar snart till. Kan ju inte sova bort hela dagen.
Tassar in och kollar dotra, som också sover som en stock....
Rädd för sura miner när jag väcker henne så gör jag det lugnt... Och det bidde inga protester alls.. bara "kan vi äta... jag är jättehungrig..."

Så nu äts det frukost, eller ja, hon käkar, jag dricker kaffe och bloggar.

Så vad dagen har i åtanke åt oss vet jag inte ännu, men ute behöver vi vara, vädret är bra.
Ikväll är det ju Eurovision om ingen av er missat det.
Vi ska titta, MEST för dotras skull.... för min egen del är det inte så viktigt, hade hellre gjort annat ;-) om inte hon varit hemma. Får väl rikta in mig på Greken... som alla mina vänner (utom Kollegan) ratade...
Men för tusan... VEM SKA jag titta på DÅ???
Och rota fram nån bättre iså fall....!!

Puss på er!
// Frk U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0