Lördag ...

Sömn... vad är det för något.
Vridit och snurrat mig hela natten... IGEN...fattar inte hur ja ska komma till ro.
Spelar inte nån roll hur sent eller tidigt jag lägger mig... det är samma sak ändå.
Vaknar otaliga gånger och bara snurrar, kan inte somna.

Det är hur som helst lördag. Spelar inte så stor roll för mig egentligen, mer än att jag inte behöver gå till jobbet, vilket e synd iofs. Då hade jag fördrivit tiden i alla fall.
Siktet är inställt på gymmet så snart det öppnar.

Försöker stå vid mitt beslut som ska hjälpa mig att komma ur den här hålan. Men det sliter i mig, värker i mig, äter upp mig från insidan. Vill så gärna men vet att det inte går om jag nånsin ska må bättre.
Det smärtar mig att livet ska gå vidare utan... Önskar att saker varit annorlunda. Men inget ligger i mina händer längre....

Det fattas mig!!!

Det kommer att bli många promenader framöver... enda sättet.

Nu ska jag iväg alldeles snart.
Have a nice lördag ...


Kommentarer
Postat av: The librarian

Hej vännen! Vet du, vad skulle man göra om man inte hade möjligheten att promenera... Oj, vad det har hjälpt mig när det varit tufft på diverse sätt. En skön lång walkie ger både lindring och motion :-) . Eller en helt underbar naturupplevelse ! Stora kramar!

2009-05-23 @ 10:24:49
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej!



Hoppas att du får en riktigt bra dag. Du kanske vill hänga med och se fotboll undrets tid är väl inte förbi.....



Ha det bra/Lena

2009-05-23 @ 13:46:25
Postat av: Lena

Hej igen.



Glömde skriva att visst är jag duktig som nu har varit inne och läst och till och med kommenterat.



Tjingeling....

2009-05-23 @ 13:52:21
Postat av: MrsBloodyKisses

Men gumman, jag lider med dig!!!!!!!!!!!!111

En sak bara, det ligger i dina händer!!!!!!

Det är så du måste vända på det!!!!

Det ligger i dina händer och ingen annans!

Your life!!!

Klyscha, I know, men kanske sant?!

I vilket fall, STOR KRAM!

2009-05-23 @ 20:46:22
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: Bella

Hörrö...försök släppa det (hm..lätt för mig att säga) och börja se fram emot fredag :-) Vi kommer att ha SÅÅÅÅ kul, jag lovar ;-) Liten paus i tillvaron :-) Kram!

2009-05-23 @ 22:11:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Birgitta

Jag målar. Hela tiden. När huset är klart får jag väl börja på grannens om det fortfarande behövs målas.

2009-05-23 @ 23:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0