Kvällsreflektioner

Så då var spektaklet igång... inte så att jag hurrar direkt. men men... Malena lät lam, precis som om de sänkt hennes mickvolym... inte alls samma styrka i rösten som vi e vana vid... undra hur detta går...? Hittade ett par andra guldkorn alla fall.... som jag inte kommer ihåg i skrivande stund... men misstänker att radion kommer att påminna mig inom kort.

Chattar med The Librarian.... under tiden... vi kom in på motion för dagen varpå jag nämnde att jag gått min runda idag. Nyfikenheten tog tag i mig så jag loggade in på min träningssajt för att kolla hur lång min runda eg är... Den visade sig vara 6.47 km... denna gick jag idag på 55 min PRICK!!
Tyckte att hon skulle med..men svaret blev: - "Du kanske kan hänga på dig en liten vagn som du kan dra med mig i" hahaha....

Ja ja... har en grinig, övertrött och framförallt envis dotra som jag snart ska mota i säng... det bidde inget sömnpulver och därmed inget Desperate för mig (SKANDAL!!!). Som tur e går det i repris... på söndag... och nåde den som gör så jag missar det...

Håller tummarna för Ernman men tror inte på henne... sorry...

Lav ja ål!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Jag stackars liten Librarian... Men jag ska minsann med henne ut och hänga med... Det finns så bra återupplivningsapparater nu för tiden... Jag fixade också träningssajt till mig! Har bara inte fyllt den med något ännu!!



Heja Malena ändå... Men rejält lamt var det!

2009-05-12 @ 22:26:13
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0