Kvällsaktiviteter

Jahopp så var det torsdag...
Kvällen igår erbjöd lika mkt jag trodde. Inhandlade ett par jeans , hem snabbt för ombyte til träningsstassen och sen en prommenix till gymmet dör jag solade lite... Sen var det dags för pass. Var lite orolig för hur det skulle gå efter min förkylning och framförallt FRUKTANSVÄRDA träningsvärk...Men det gick hur bra som helst. Trots smärta så bet jag ihop... och efter kändes det kanon.
Gick hem efter passet...varva ner och sen för att sen sova....

och nej.. jag ska inte se ut så här sen:

Ikväll väntar helt andra saker... och jag återkommer om detta inom kort.
JAG kommer att ha hejdlöst kul... kan avslöja att det kommer att involvera:
flytande vätska, hårda puckar och sprattlande tanter!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Har du med dig skyddsdräkt???

2009-05-07 @ 10:37:08
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: FrkU

Skyddsdräkt...?? Nä, jag dövar ev smärta med det flytande istället... tänk på att jag gymmar och är rätt hårdhudad nu....

2009-05-07 @ 10:59:57
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0