intalar mig själv

Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte,Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte.....

MEN JAG VILL......!!!!!!!!

Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte,Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte, Jag ska inte.....

Undra om man kan sätta mobilen i karantän??
För uppenbarligen kan man inte göra det med viljan eller känslan....

FAN!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Hej vännen! Dotter inte hemma? Inte lätt att sätta telefoneländet i karantän... Med mig är det så att vad jag än gör så dras fingrarna till mobilen eller datorn för att kunna kontakta eller kontaktas... Borde nog gå i terapi... ?? HA en lugn och go kväll världens bästa FrkU!! Kraaam

2009-05-15 @ 20:48:54
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

Ha Ha ha! Du är la för rolig. Känner igen känslan dock. Kram!

2009-05-15 @ 22:07:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0