Imponerad....

Ja nu är jag faktiskt lite imponerad.... av en person som är SÅ enträgen och verkligen inte ger sig!!
Hahahah.... undra vad som driver denne människa....??!!

Det handlar om denna person....
som för nån vecka eller två sen sände ytterligare ett kort mail, med en rad. Jag svarade inte... för att inte ens ge nån feedback ALLS....
Igår kom ett SMS!!
Men serious.... Jag svarade inte på det heller....

I natt kom ett mail till.... ett långt mail.... massa roliga meningar...

Kom igen nu.... fatta att jag inte vill ha kontakt....
Frågan är nu... ska jag svara eller inte....?
Vilket är bäst?

Jag bara önskar att människan i fråga låter mig vara... inse att jag inte är den vän som h*n vill. Jag vill inte ha kontakt...!

Men som sagt... jag är lite imponerad av att h*n inte ger sig alla fall.... enträgen vinner säger en del.
Jag kan lova att så är INTE fallet här....

LEAVE ME ALONE!!!

ps... för oinvigda så är det inte mitt ex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0