Föremål för kollegorna igen

Nu ska det tydligen vankas kontaktannons åt mig...
Jag dissade nämligen alla tänkbara förslag som kom upp och var vänlig nog att visa mina kära kollegor hur det yttre gärna fick vara. På tal från mig kom:
Vin Diesel
David Beckam
Henrik Strömberg
Chris Daughtry
mfl....
Dessa ratades dock av dom som tyckte att jag skulle sänka kraven...
Men det är ju inga krav eg.. bara önskemål.. eller snarare riktlinjer...

Men sen slog det mig.. jämför ovan nämnda grabbar och se vilken jäkla mix av män det är, muskelberg, mörka, blonda... Summa summarum är dock.. det ska vara en man med glimten i ögat, charm, och ingen benget!!
Nu får vi se vad kollegorna kokar ihop....

Jisses... !!

Kommentarer
Postat av: Kollegan

Huvudsaken måste ju vara att det är någon som tar hand om dig (mer än sin egen spegelbild) och någon som får dig att känna dig som den prinsessan du är!

2009-05-12 @ 15:22:53
Postat av: The Librarian

Ååå... Kunde inte uttryckt det bättre själv!!

2009-05-12 @ 19:11:38
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bellizzen

Tycker du har klockrena kollegor, fasen vad de jobbar för dig ;-) Håll hårt i dem :-D

2009-05-12 @ 19:18:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351
Postat av: Jessica

Tror att jag kom ganska nära dina önskemål om din nästkommande förut idag... ;)

2009-05-12 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0