efterjobbetärdetdags

Jaha.. då kommer jag antagaligen bli lite lätt osams med min doter i em..
Det är träning för hennes del (ÄNTLIGEN, efter uppehåll) och idag ska det tydligen joggas eller gås en timme... och som ni säkert vet bor det en liten latmask i henne... till skillnad från mig....
Så jag har förberett henne på att det är träning... men detta mottogs inte med något direkt jubel... konstigt.
Får väl se hur madame är under eftermiddagen och framförallt efter träning.
Förhoppningsvis somnar hon som en stock.

Under timmen hon e borta lutar det åt att ta min runda igen, eftersom Kollegans sambo varit så gullig och fixat massa ny musik åt mig. Denna måste ju testas irl..... och gås in så att säga...
Sen är det ett av veckans jympapass på schemat, as usual...



Man kan ju alltid hoppas på att det kan ge mig lite sömn sen....
Skulle behöva det....

GÄÄÄÄÄÄSP!!!

By the way... på tal om diskussionen om min kontaktannons....
Hittade den här bilden idag... säger mkt...SLURP (MEN lite mer kropp krävs... inte fullt så liten ska han va....)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0