Bloggtorka...

Lite lågt idag...
Har inget kul att blogga om ... ännu...
Lite off känner jag mig, trött och matt ....
UTTRÅKAD...

what to do what to do...??
Hoppas kvällen ger lite mer. Det kommer att vankas matlagning med dotra, dryg timmes prommenix i rask takt och sen semin i Eurovision. Om jag säger så här... hade det inte vart för dotra hade jag INTE sett....!!
Kommer ju för bövelen missa Desperate!!
Vad gör man inte för barna....?
Undra om man kan smuggla ner lite sömnpulver i hennes mat så hon sover som en sessa vid 21.....???

Kommentarer
Postat av: Bellizzen

Tycker jag absolut att du skall göra för det kommer ju att vara SPÄNNANDE på DHW idag ju!!!!! Jag skippar semin, helt klart :-D

2009-05-12 @ 14:52:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351
Postat av: The Librarian

Hon ÄR redan en sessa ju... Och då sover man inte under dylika tävlingar :-)

2009-05-12 @ 19:33:49
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0