Besviken...

GAAAH!!

Efter The Librarians hårda ord igår om att den vackre greken kanske inte kommer gå vidare så var ju jag bara TVUNGEN att se om det fanns fler fagra män att sätta ögonen i om det hemska blir sanning och greken åker ut...
Och måste säga att besvikelsen bidde stor...  I vimlet av kvinnor, unga donnor och annat tjafs hittade jag knappt nånting. Det enda att KANSKE räkna med är denne man (och knappt det...)


Det är Zoli Adok från Ungern.. och detta är typ den ENDA bilden på honom som e ok.. ögonen främst...

Sen finns det EN söt sak till och då menar jag SÖT. Min dotter kommer nog sitta som klistrad.. och då fattar ni vad jag menar.. Här är han:


Alexander Rybak heter han och kommer från Norge.. men ack så söt... inget ALLS för mig..
Ändå har jag skummat igenom bilder på HELA startfältet, Semi 1, Semi 2 och Finalen....

NÄ du Kollegan, vi får väl sukta & flukta bäst vi kan under Semi-finalen...
Kanske vi ska printa ut Saki's bild, fästa gummiband runt och sätta framför våra egna nunor resten av veckan så vi får ngt vackert att titta på... eller...?? Menar... ja e ganska trött på rondellåkande bilar och du måste ju vara rätt trött på husfasader... och byggställningar...

Behöver jag säga mer...??


Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Hihi, snart dags för spektaklet! O i år tänker jag inte vara så orutinerad så att jag åker till Egypten på den stora kvällen! Oh noo!

2009-05-05 @ 15:53:21
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0