Bambi på hal is....

Känner mig verkligen som det nu....
samtalet kom äntligen så nu måste jag verkligen lära mig flyga, som det verkar nu alla fall.

Det är många pusselbitar som ska på plats bara, kugghjulen ska igång. Tyvärr står en del av det utanför min makt, men så är det väl alltid.
Huvudsaken är väl att jag ser till att sköta mig själv, vara mån om min tid och mitt intresse...

Det är spännande och samtidigt lite scary. Är inte helt van att ha den här tron och tillförliten till mig själv. Men va fan... klart jag kommer fixa detta!!!

Jag återkopplar i ärendet så snart mer är på plats....

tick tack

Kommentarer
Postat av: Bella

Gud va nyfiken man blir när du skriver. Vad det än är så är i alla fall JAG övertygad om att du klarar det ,-)

2009-05-19 @ 13:28:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Bella

bs: Hade varit jättekul och visst har jag funderat på det men då måste jag slimma mig lite till innan. Lätt för skador annars, se bara på hon, vad hon nu hette

2009-05-19 @ 15:48:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: Jessica

Blir minst lika nyfiken!!! Självklart fixar du det, oavsett vad det är. Lita på ödet, så faller pusselbitarna snart på plats. :)

Kram

2009-05-19 @ 16:02:03
Postat av: The librarian

Behind you all the way!! Som alltid :-) kram

2009-05-19 @ 17:03:15
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0