Och regnet..

Det bara öser ner... Lika tråkigt som jag känner mig... Men jag har haft en bra tid här, borta från stan... LittleLibrarian och man är så Mysiga, och låter mig vara som jag är. Sömnen kom som vanligt, lite då och då... Ska snart åka hemåt... Till stan... Till problemen... Är ännu ledsen. Har så mkt tankar och funderingar i skallen, till få allt på plats. Men det är tufft. Jag är fortfarande rädd för vart jag är på väg och vad som kommer ske. Har inte längre kontrollen. Ska träna ikväll, DET kan jag kontrollera alla fall... Ta hand om er därute...

Kommentarer
Postat av: The librarian

Tack för en mysig dag/kväll/morgon :-) . Det var gott att ha dig här och du (och N) är ju alltid lika välkomna!! Och var rädd om dig! Du är ju bäst :-) !! kram!

2009-06-07 @ 12:47:34
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0