Muller

Natten kom och gick... och jag fick sova... tack och lov.
Men magen är mullrig... jösses....
Jag misstänker att det kan varit nån matförgiftning jag åkt på, hoppas jag alla fall.
Nu är jag mycket försiktig med vad jag stoppar i mig, men NÅDE den som tar mitt morgonkaffe ifrån mig, det får bära eller brista.
Ni som känner mig vet vad det kan innebära annars...

I skrivande stund sitter jag nyduschad i soffan och funderar på dagen. Disken ska fixas först, sen tar jag en tripp till köpcentrat för att kika lite och förbättra utsikten när jag öppnar mitt kylskåp, Dotra kommer ju hem imorgon.
Sen vet jag inte alls vad som ska ske...
Ska i och för sig göra mitt första av två värdpass i kväll, men träning blir det INTE.

Behöver städa lite, men ORK!!!

Blir en stilla dag i min ensamhet tror jag.
Samtalet har börjat verka och det märks...
Men det var det jag väntade så det är ju ingen överraskning....

Imorgon är det full fart igen. Har möte inplanerat TIDIGT, där saker ska upp till ytan, från MITT håll. Det kommer att ta hus i h*vete hoppas jag.... Jag kommer att bli mest utsatt men det struntar jag fullkomligt i... Jag tänker stå på mig och vägra acceptera detta beteende. Jag har fler bakom mig och det känns skönt.

Tjing!!

Kommentarer
Postat av: exet

Det kommer en på träningen ikväll, jag! Eda med förresten. Två att hålla ordning. Tänkte börja med några magövningar i gymmet först:) Vi ses.

2009-06-21 @ 13:15:31
Postat av: The librarian

Heja!! Skönt att magen är bättre! Var rädd om dig. Kram - igen :-)

2009-06-21 @ 14:38:16
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0