Finally....

Äntligen...
Äntligen är jag på rätt spår. Är såpass ok i kroppen att jag vågade mig på min powerwalk. Och det gick mycket bättre än väntat. Kapade ytterligare minuter och gick rundan på 50 min PiiP mot 53-55 min tidigare.
Kändes mycket skönt att äntligen få röra lite på sig igen.
Det blir helt sonika ett gympass till helgen!!!

Har samlat lite mer vuxenpoäng nu ikväll. Sytt fast de justerbara axelbanden på Dotras nya klänning och sytt in en topp åt mig själv. Inte illa va...?

Dotra med kompis ville bada på eftermiddagen också så jag satt på en filt på gräset och tittade på folk... och passade på att prata lite med Friskisfolk som var i färd med att köra utepasset. Visserligen var det favvisledaren men jag gillar inte att träna ute på det sättet, inget för mig. Men en liten pratstund fick jag ialla fall.

Och du Exet... det där med uniformerade.... det räcker att vederbörande är det en liiiiten stund... sen är den liksom ändå i vägen....huvudsaken är ATT han har det ALLS!!
Ja, jag ska följa med dig LittleLibrarian, men tänk på att jag är jag och du måste ju säga till samma dag du ska iväg, du vet påminna mig... Jag hänger GÄÄÄÄÄRNA på....
Men med min tur så är det väl tokstängda omklädningsrum, apgamla domare och inget annat. Men å andra sidan kanske jag kan bryta din inte-så-bra-trend....??!!!

Kommentarer
Postat av: exet

Ok, du menar bättre naken än uniformerad. Aj see.

2009-06-26 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0