Vinterskrud

Woho...!!
Min lilla pärla har fått sin vinterskrud... ÄNTLIGEN.....

När jag vaknade imorse, var marken lite lätt vit, av snö...
Kändes skönt, och jag såg att det var minusgrader så det blev buss till kontoret.
Jag hade jag tagit Pärlan så hade det ju SJÄVKLART varit kontroll av våra kära lagmän.. och DE pengarna vill jag INTE betala... eftersom hon ännu inte fått sin vinterskrud....

Goa vänner som jag har så visste jag att detta skulle ordnas under dagen, så jag var lugn.

Hade en go dag som vanligt...

Och SEN... så var det dags... 
Och NU är hon redo... för att köras... HELT lagligt...
TUSEN TACK...!

Jag och Dotra började snickra på ett litet gott hus... det bidde inte färdigt idag...
Jag har även gjort lite andra saker som jag inte borde, men som så många gör, så det är ok ändå...



Sitter nu här och är MYCKET frisk...SÅ DE SÅ...
(AAAATJO.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0