Speed...

OK...varför har ingen sagt till mig att man inte SKA mixa skumtomtar och Polly...??!!
GAAAH!!

Drabbades av något igår...
Kände mig TOKladdad, speedad... som  en Duracellkanin på speed... Helt galet....
For omkring som en tok... med SÅN makalös energi... hela jag bara, bara... ja jag hittar inte rätt ord....
Kände mig TOK TOK LADDAD!!!
Överskottsenergi... nån som vill ha??

Gymmade med vänner...som (självklart) undra hur det stod till... De försökte med diverse saker för att få mig tagga ner... men ICKE.... Döm om min besvikelse när de GAV UPP träningen.. för det ORKADE inte mer...
- VADDÅ ORKAR INTE MER... vi har ju nyss börjat.....??!!
- Hörru... vi har kört, maxat, i en och en halvtimma nu... tagga NER... och så gick dom...
- men men men....

Full av energi... TOKLADDAD... speedad... skuttade ut till bilen... suck... ja jisses...

Fick dock lida för detta inatt...
Sova...?? jasså.. men vad bra... HUR TUSAN SKA DET GÅ TILL NÄR DEN INRE KANINEN INTE VILL??!!

sitter nu här... astrött....
Känner att skumtomtar och polly får stå på menyn i dag också... för ikväll är det ju sexpass!!

BE READY!!

Eller... så kommer energin från något annat...NÅGOT är det... som inte är som förr...

Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

hahaahahah tummen uppp :D

2009-12-11 @ 09:09:26
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: exet

Man KAN ju äta nåt mer...tex MAT!!!!

2009-12-11 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0