PLATS i korgen...

Varför...?
Varför händer allt mig...??
VAD för ont har jag gjort....??

Den här dagen som började så bra....
Jag blir så trött, less...
Allt vänds upp och ner... bara genom ETT ENDA samtal, saker bara VRÄKS över mig... och jag kan INGET göra... bara sitta och ta emot... bita ihop och traska på.. leva upp till det som förväntas av mig.... fixa.
En efter en kommer... prövningarna....

NÄR SKA JAG FÅ LITE FRID...??!!
Varför ska inte jag få njuta av tillvaron... ?
Varför ska det alltid grusas....??!

FAN!
Det är bara att inse... plats i korgen...

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Skickar ett gäng värme och omtanke, samt kramar...

2009-12-18 @ 13:40:39
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

Men gumman!!! Vad har hänt? :(

2009-12-18 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0