Märkligt...

Skumt hur en vecka kan få en ur spel totalt....
Jag menar... jobbet...
Har inte jobbat på en vecka... åkte in en sväng idag...
Och satt som en fågelholk (den) första timmen(arna)..
Frågor som:
Vad är det jag gör?
HUR gör jag...?
VAD ska jag göra...?
och framförallt, VARFÖR???....

Detta har i och för sig varit en vanligt fenomen för mig så länge jag kan minnas. Men med tanke på hur mycket mer förvirrad, snurrig och allmänt uppochner jag varit den sista tiden så kan ni ju bara ana hur det kändes idag...
TJENA....
Det tog ett tag medan det ena ljuset efter det andra tändes innaför den blonda kalufsen...
Så när en annan kollega dök upp hade jag hyfsat koll på läget, det tog bara.... typ några timmar....
Dock var det lite onödigt att väcka allt... för nu är det ju inte dags igen på ett tag... hahaha....

Men detta KAN faktiskt vara ett BRA tecken... det innebär ju faktiskt att jag HAR förmågan att släppa arbete när jag är ledig... så att jag kan vara just det... LEDIG....

Så väljer jag att se det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0