Makalöst...

Älskar mitt arbete.
Det har nog ingen misstolkat. Har äntligen kommit till en punkt där jag känner att när jag går upp på morgonen och ska till jobbet så ser jag SÅ fram emot det. Trivs som fisken i vattnet och får göra det JAG vill.

Det är tydligt att den känslan speglar av sig i sitt utförande.
För igår hände något... som jag bara kunnat drömma om.
HELT GALET underbart...

Jag blev rörd till tårar....
När VD säger ord som "utan dig vet vi inte hur vi hade klarat den här hösten..."
Allt som var fixat kring det hela, en eftermiddagsfika ... glögg, julgran... klädd för mig... med något i bara till mig... i massor... Massor... GALET massor... som var fixat till MIG...
Till mig... lilla mig... det är ju bara JAG... som gör något som jag tycker är så roligt och trivs med!!

Den uppskattningen som visades är helt överväldigande... visste inte riktigt vad jag skulle säga... mer än... TUSEN TUSEN tack!!!
Är så tacksam för att ha fått chansen... möjligheten och det förtroendet... redan...
Mållös.... men så glad... underbart glad...

Det är så MAKALÖST....

Behöver jag säga att jag är glad...??!!

Kommentarer
Postat av: Uknowwho

Du är värd det!! Sååå värd det!!! Underbart med folk som visar sin uppskattning och förstår att det är SÅ man motiverar sin personal!!!

2009-12-10 @ 10:18:57
Postat av: FrkU

Tack.. ja du.. det värmde... SJUKT mkt.... har ALDRIG blivit så uppskattad... NÅNSIN...

SUGER åt mig helt klart....

2009-12-10 @ 11:45:56
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: The Librarian

Håller HELT med föregående kloka talare!! Har sagt det förut och säger det igen: Du är värd ALL uppskattning!!!

2009-12-10 @ 11:46:37
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

Åh, det låter alldeles........underbart!!!!!!!!!!!!!! =)

2009-12-10 @ 15:43:12
Postat av: exet

vad var det i...skumtomtar, diamanter, ätbara trosor...nej, det var ju min önskelista :)

2009-12-10 @ 20:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0