Klart

Jag är här... hel (så hel som jag kan bli, men ändå...)... Jag klarade det...


Fick fina fina saker... men INGET toppar och värmde så gott som kommentaren som Dotra sa under eftermiddagen:
- Detta är en bra jul....

Känns som att NÅGOT rätt blev bra...

Kvällen förflöt lugnt... Jag och Dotra... Hon mycket nöjd med sitt...
Hon fixande på sitt rum... jag sjungades SingStar.
Inga krav, inga måsten.

Visst saknades lite saker... men det kommer... och med hjälp av sms och tankar från underbara vänner under kvällen så kändes allt rätt ok...
De tänkte på mig, och visade det tydligt... underbart...





Det sker saker kring mig... fick en överraskning, en glad sådan, om än en lite omtumlande.

Tiden jag har framför mig kommer att bli annorlunda...
Jag behöver kämpa.. fast på annat sätt..
Måste tänka på mig själv... göra rätt saker för mig...
OM jag bara kunde få klart för mig vad det är?
Men det vet jag ju egentligen... behöver bara hålla mig till det nu...
När saker händer runt mig... saker jag inte kan påverka 


Håll i mig... nu åker vi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0