Instinkt...

Idolfinal igår...
Jag och Dotra i soffan.
Vännerna på MSN, sms och FB.
Diskussionerna var livliga, OCH fantasirika som vanligt *ler*.

Jag fick rätt för 3e helgen i rad... instinkt.... Tänk om man vågade nyttja det lite mer...
Vissa kallar det tur, andra säger magiskt... Jag säger att det är JAG, såklart... *fniss*

Dagen som gått har varit en skön dag.
Gammeldags julmarknad med Dotra, brottats med Laptop (JAG vann), gjort lite gott, gått en promenad, pratat med vänner.
Nu är soffan och Dotra, FB samt MSN och sms, mitt sällskap. En vanlig avlappnad lördag såsom mitt liv ser ut.

Lugnet ligger över mig...
Veckan har lyft mig, gett mig saker, färgat min tillvaro... på MÅNGA sätt... jag vet att framtiden är MIN...
Jag är bra på det jag gör och det står jag för...  jag är jag... take it or leave it...
En rätt skön känsla... SNYGGT som jag brukar säga...

Take care folks... I know I will..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0