Clown....

Lite lätt förvirrad, som många av er veta att jag är, kom jag till kontoret imorse...
Tände lite levande ljus, satt på kaffe, gjorde te (JA, jag gjorde TE...SOO??) med honung och satte igång datorn..
Myste riktigt i min ensamhet... TILLS....
Jag såg i min bordskalender... GAAH.. Tandistid kl 0820...
Slängde en blick på klockan... suck 0817.....
Jahop... det vara bara att lämna den rykande koppen blåbärste, slänga på sig jackan och rusa ut.... med mobilen i högsta hugg ;).
Lyckligtsvis så ligger min Tandis i stan, så det tog mig 5 min att GÅ tid (hade bara tagi 2 min om jag kommit ihåg att han flyttat till samma gata som kontoret men men....).
Glad att det inte finns mer lyktstolpar längs vägen också.... ;)

Men det var inga problem att komma lite sent... in och bidde röntgad, speglad och allt annat som sig bör.
Ett av begynnande hålen var nu lagningsbara.... (eller hur man nu ska säga..).
Vi bestämde att boka tid för det snarast...
Tackade den gode Tandis och begav mig till kassan....

MEN då kom Tandis tillbaka... och undra om jag hade tid direkt... för han nästa besök hade inte kommit...
Varför vänta tänkte jag och hoppade upp i stolen igen...

Så nu sitter jag här... utan känsel i överläpp och näsa... Och försöker dricka... UTAN att spilla...
Fniss... skum känsla...
JA jag vet... det går utför... ingen näsa... OCH dricker te... liksom... inte ens en skumtomte har jag ätit idag... ÄN... Undra hur resten av den här dagen kommer bli... Den startade liksom både bra och annorlunda... både olika sätt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0