Undra vem som lärde honom ragga... ??

En kille ~20 står och spanar in en något yngre, väldigt söt tjej i kön i kassan på videobutiken i Tomelilla. Han tittar rätt länge på henne innan han vänder sig om mot kassören igen och betalar. Efter ett tag vänder han sig mot tjejen igen.
Kille: Alltså är det du som luktar så gott?
Tjej: Ähum, bra fråga...
Kille (tittar på sina arbetskläder): Det är inte jag i alla fall. Men skulle inte jag kunna få ditt nummer så att jag kan få veta vad du har för parfym för jag tänkte köpa en parfym till min mormor men vet inte vad hon gillar, och ni verkar liksom ha ungefär samma stil.

tjuvlyssnat.se

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nä fy vad elakt :)

2009-04-06 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0