Tvättbjörn

Söndagen förflyter som väntat... Har urtråkigt!!!
Jag springer fram och tillbaka till tvättstugan.... URK!!
Blir lite låst när det är tvättdag, måste ju ner dit en gång i timmen för att slänga in nytt och hänga rent... suck!!
Hemma är det inget att göra... tv:n går... men hur bra program är det??!!

Som igår, saknar närhet och nån att dela vardagen med... förutom en dotter som sitter vid datorn och suckar som skam då maten e klar.
Tvingade just ut henne med kickbiken en stund... lol!


Behöver jag säga att jag lääääääääängtar till fredag??!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Längtar också till fredag!! Ja, du... Tänk vad tonåringar OCH pre-teens kan sucka... De vet inte hur jäkla bra de har det ... :-)

2009-04-19 @ 18:21:02
Postat av: Bellizzen

Ha ha ha, det går fortare än du tror. Förresten, kan jag kidnappa din dusch på fredag??? Känner att jag behöver en till ;-)



bs:Öh..hm.. jo jag minns allt. Jag lovade det under min svagaste del av min sockerdetox dilerium ;-) Nä, jag skojar bara. Klart vi skall dit :-)

2009-04-19 @ 22:26:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351
Postat av: Jesscia

YES! På fredag blir det en kanonkväll!

2009-04-20 @ 06:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0