Trodde aldrig...

att detta laget   skulle ha nån som helst betydelse för mig....
Men ACK så jag bedrog mig...

Min kära Lena har en man som lägger sin tid på att se till att grabbarna i detta laget sköter sig.. men stor inlevelse och engagemang från Lena såklart.
Så mycket att hon lät sitt deltagande på LadysFest hänga på dessa grabbars insats igår.
vinst = hon kommer
förlust = hon stannar hemma (och tröstar make?)

Detta var tydligen ett hett beslut eftersom Lena helt sonika smet iväg mitt under pågående jympapass för att kolla resultatet. Och i sin iver flyger tillbaka till mig (som för övrigt står framåtböjd med händerna i golvet och stretchar så jag inte ser henne) hoppar till och landar precis intill mig och utbrist (inte lågt): "DE VANN"....

Ja jisses.. att jag inte dog... att inte Belizzen dog som också stod intill mig.. att inte min PT funderade på vad i hela friden e de som händer (stod bakom oss)
att inte HELA salen på cirkus 100 pers undrade vad som försigick....
HAHAHA
Men TACK FCT för att vi får fördelen att ha goa, galna, Lena med oss på LadysFest!!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hejje tack för dina ord.. ;)



Du verkar skön och avslappnad.. I detta fallet så handlar det om flera fall :) Mognad kan jag hålla med om i tidigare fall dock inte det senaste utan det är av andra anledningar.. Men det har jag märkt att när man skaffar barn så tänker man lite annorlunda och värderar saker på ett annat sätt än innan när man inte hade barn.. It comes with the job :) Hur går det för dig då??

2009-04-23 @ 10:58:19
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Lena

Än är inte undrets tid förbi. Synd att Nathalie slutade med fotbollen.

2009-04-23 @ 18:40:22
Postat av: Birgitta

Det förklarar varför ni bröt ihop. Är det J som är din PT? Imorn blir det raj, raj!Kul!

2009-04-23 @ 20:46:44
Postat av: Bellizzen

We löööve FCT!! Riktigt duktiga grabbar det där :-D Lena...på fredag är det du och vi!!! Party Party Party!!!!

2009-04-23 @ 22:27:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0