Talang 2009

Jaha, då var det dags för nytt ögongodis då.. och du Librarian... det spelar inte nån roll om han har pojkvän eller liknande...
Gatuartisten i tweed.. suck.... när ska jag möta nån sån...????!!

Fått ett trevligt samtal idag som gjorde mkt... en av de inbjudna till Ladysfest.. MrsBloddyKisses ringde... bara för att berätta att hon längtade efter festen... ÅH SÅ GLAD jag blev,..
Sen kom ett sms från Kollegan som önskade mig en trevlig kväll .. underbart att ha vänner som bryr sig... och vill mitt bästa..... och tänker på mig..
känns skönt i den stund som råder inom mig.....

Puss och kram!!
imorrn e det hemåt igen... med fruktan och glädje.....

FrkU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0