Marodörer



Detta är fullkomligt groteskt... allt glas.. överallt verkar det som nu...
Men jag hörde ngt av en kollega som sett ett program på TV där nån psykolog hade uttalat sig.
Denne menade att allt glas som är upphittat inte alls behöver vara från maten eller sabotage utan ngt som personen ifråga bara säger. Det är människor som är i stort behov av uppmärksamhet och tar nytta utav en sån här situation för tt få just det och även känna att de blir viktiga....
DET tycker jag är än mer horribelt... det försvårar ju utredningen nåt enormt, polisen kommer inte att kunna ringa in problemet på ett riktigt sätt. OM nu är fallet, att det faktiskt finns människor som har ett sånt behov att de  gör sånt här...

Visst längtar jag efter uppmärksamhet och känslan av att betyda ngt, men inte SÅ mycket.... förnuftet finns kvar... fortfarande...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du betyder alltid! Vad gäller folk som gör vad som helst, så finns det ju både ungdomar och vuxna som hittar på de mest horribla saker... Jag funderade också på om det "bara" var påhitt eller om allt är sant...

2009-04-04 @ 15:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0