Lurendrejeri.....

Tänk om fler kunde FATTA detta nån gång!!!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4805042.ab

att ALLA bilder i kampanjer är fixade... photoshoppade... suck!!!
Det finns ingen som är så perfekt... NEJ,... inte ens jag.. hahaha
se även den här filmen......

Inte undra på att många har komplex, ätstörningar och mani om utseende.
SUCK!!

Ska inte på ngt sätt påstå att jag själv blundar för det, att jag ser på bilderna och suckar.. "varför mina ögon inte är så välformade, eller jag har så perfekt mun..." MEN jag har en självinsikt också....

SÅ ... nu e det färdiggnällt... ett tag alla fall

Kommentarer
Postat av: exet, fast inte ditt

Ja det är bra, sluta gnäll snygging. Du har ju dessutom de svarta strecken på rätt ställe i ansiktet.

2009-04-05 @ 10:29:52
Postat av: FrkU

Men lilla exet... En skönhet passa i allt vettu väl...? JAG tyckte allafall att du var riktigt klatschig med strecken, lite exotiskt sådär!!!

2009-04-05 @ 10:38:41
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0