Kvällen....och vatten på golvet...

Trippelsuck!!

Fixade lite mumsigt käk till dotra och mig efter jobbet. Hon kom från sin Fader idag.
Hon ville sen ta ett bad, då frisören väntar imorgon.

Hon vill i dessa fall bli lite omhändertagen så att tvätta håret själv är det inte en tanke på.
Så mamma får komma precis som förr i tiden och göra det....
Allt hade väl vart bra om jag inte märker att jag blir lite blöt om fötterna.
Jag står ju badrumsmattan och visst så stänker det lite men inte SÅ..
Kikar ner och inser att hela mattan är blöt... lyfter på den och ser golvbrunnen som spyr ut vatten över golvet. GAAAAAH!!
Får dotra till att fippla tillbaka badkarspluggen och få stopp på flödet.

Det visar sig att det tack och lov inte är helt stopp men rejält igenkorkat...Vattnet försvinner sakta men säkert.
Ja, det var ju bara fram med handskar, öppna golvbrunnen och rensa....UACK!!! MEN ser ni, DET hjälpte inte.. Stoppet sitter längre ner i röret. Så det vara bara att släppa ut vattnet lite pö om pö och felanmäla det hela...

Suck!!
Alltid e de nåt....

Undra vad ja ska göra nu....?? Dotra sover...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så där är avloppet i min dusch med. Bra att du har skills på rensning. Kommer du hit imorn?:)

2009-04-27 @ 21:52:03
Postat av: Bellizzen

Tack och lov så bor du i hyreslägenhet så någon kan komma och göra det för dig. Förhoppningsvis är han en lång blond och riktigt snygg goding ;-)

2009-04-27 @ 22:12:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351
Postat av: Andreas "´Kryckan"Hansson

Dom är så goa, men tyvär så bor dom 40 mil ifrån varandra.. Jag har tänkt mig en ljusare ton i lägenheten..

2009-04-28 @ 08:20:31
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas "´Kryckan"Hansson

Jag tränar på Sportlife och gymmar men ska väl ge mig på Spinning med :)

2009-04-28 @ 08:58:50
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0