Kvällen närmar sig...anklagelsen över?

Dags för gympass igen...
Vankas nog bröst, nacke, mage och rumpa idag... superset så klart, så det händer ngt...
Musklerna är inte trötta efter igår och fredag, så nu får det köras lite tyngre idag.
Undra om folk märker mina blåmärken... hahaha!

Shoppat lite nya jeansbrallor idag, ett par långa och ett par korta... assnygga...

BTW.... blev anklagad för ett vindruta på en bil igår... Belizzen och make kom helt sonika fram till att det var mitt fel att den inte gick att få upp igen, så de blev ståendes på en helt annan plats än det var tänkt.
Så jag får väl ta tillfället i akt att återigen BE SÅ HEMSKT mkt OM FÖRLÅT!!!
Sen att jag befann mig på flera mils avstånd, aldrig rört vindrutan i fråga eller ens träffade vederbörande den eftermiddagen kanske inte hör hit...

Tjing...


Kommentarer
Postat av: Bellizzen

Ha ha ha!!!

2009-04-27 @ 11:35:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0