Home home home

Är hemma igen... äntligen... nu är det gjort... för en LÅÅÅÅNG tid framöver...
Sitter med ett glas rött och lugnar mig... försöker förtränga intryck, tankar och minnen...
Ensam ....

Vad är det som gör att vissa påverkar mig så? Jag borde vara starkare än så här, borde inte låta en sån här sak dra ner mig... Varför inte forgive and forgett?? Just detta går inte... får hoppas att tiden hjäper mig.. och unvikandet!!

Nu ska TV:n få min uppmärksamhet... och mitt röda vin....
Snyft!


Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Hejje.. hoppas vinet var gott.. Det är jobbigt när man inser att alla är par och man inte riktigt är på samma plan.. Men det kommer att vända.. Helt plötsligt så finner man sig i situationen och tänker inte så mycket på det.. Sen helt plötsligt så träffar man nån :)

2009-05-01 @ 11:14:28
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0