Gett upp

Gick hem...
så nu sitter/ligger ja här... Hängig, näsan rinner. Men mest är det känslan i kroppen just nu. Tungt huvud, orkelös. Gillar verkligen inte att må så här, att kroppen mår så här. Den måste vara på topp...
Nu kan ja ju inte träna ikväll.. morr!!
Ska sätta mig i solen en stund... men orkar verkligen ingenting... fy tusan...

velat haft nån som tog hand om mig lite... bäddade ner mig i soffan och sa "nu tar jag hand om resten ikväll, ligg du här och bli frisk..." och kom med ngt att äta och dricka och såg till att jag mådde bra.... suck!!

FÅR man klaga så här mkt eg...??

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag mår exakt likadant som du! ingen träning för mej heller. Skit.

2009-04-29 @ 19:53:27
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Träningen var riktigt grym.. Jag kände mig så nöjd.. Nu har jag ätit och mår super.. Du är förkyld och liten idag va?? :)

2009-04-29 @ 22:05:37
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0