Gammal åsna..

Envis som en gammal åsna sitter jag här, på kontoret.
Men man känner sig alltid lite sämre på morgonen så jag tänkte, Äh det är ju bara halvdag idag.
Ögonen svider och rinner, näsan rinner... och huvudet är stoppat med bomull.
Men har inte ont i halsen eller hostar eller så... ingen feber heller tror jag....

Som sagt, det är halvdag idag. Ikväll eller snarare em ska jag face:a tjuren... rätt upp och ner... SUCK!!
Det har legat över mig som ett mörkt täcke länge nu... och detta är ett måste... men det sliter och river i mig... bröstet smärtar och jag vill verkligen inte.... men denna gång måste jag åsidosätta mig själv och tänka på nån annan... Hoppas det är över snabbt....

Misstänker att kvällen förpassas till soffan sen... för att tillfriskna lite..
Till dotras stora förtret antar jag....men vad ska jag göra...

Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan" Hansson

Ha ha ja jag bjuder på tipsen :)

2009-04-30 @ 09:03:01
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0