Enda kossan...

Kollegan kom just på en briljant idé... enligt henne själv...
Döm själva, håller ni med??

Hon tycker jag ska söka hit:



BONDE SÖKER FRU 2009

Ärligt... vad har jag gjort henne för ont som kan vilja ha mig ut på vischan med nån som knappt kan stava till shopping....?
Och vars bästa plagg är träskon och Lantmännenoverall... och jag får dela uppmärksamheten med en kossa, eller en gris...
Jag menar..... jag ska väl ändå få vara den enda kossan... i hans liv... eller..? ÄR det för mkt begärt...

SNYFT!!! Nu går ja hem!!!!


Kommentarer
Postat av: Kollegan

Men du säger ju faktiskt i det tidigare inlägget att du vill resa bort, långt bort.... Och ja Järvsö som köttbonde, det är långt bort! Var inte så kräsen. Träskor är faktiskt på modet och tänk dig själv du skulle ju göra succé med ett par blanka röda knytbara träskor!! (googla på Calou träskor...) Du får ju se möjligheterna, du blir ju rikskändis...

2009-04-28 @ 13:51:58
Postat av: Bellizzen

Inte en enda utav dem var lång och blond heller... ;-)

2009-04-28 @ 16:53:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0