ehhhrr....ställa in...??

Funderar allvarligt på att ställa in LadysFest...

The Librarian har berättat att hon åkt ända till the CapitalCity för att inhandla nätstrumpor och ultrakort läderklänning med slits.... (hon e som sagt 40taggare...inget ont om det i sig)
OCh inte nog med det... hon har hotat mig IGEN med Conan the Librarian om det inte blir utgång....

Fanns det ngt i min inbjudan som kunde misstolkas??
Kan man oinbjuda nån?
Kan vi låtsas som att vi inte känner henne och dumpa av henne på Harrys??

SOMEBODY HELP!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Hmmm... :-) Jupp vi bibliotekarier är farliga djur... Kram

2009-04-22 @ 08:30:01
Postat av: Bellizzen

Shit, jag ser fram emot detta. Hon går ju in med rätt förutsättningar! Go girl! :-D Själv så har jag ju som vanligt inget att ta på mig så.... hm... ;-)



b:s Ha ha ha, visst är det så?? Måste bero på allt F&S och MK ;-)

2009-04-22 @ 10:50:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0