Det finns hopp...

WOHO!! Solen har tittat fram, om än genom ett dis...
och den VÄRMER... sköna härliga strålar.

Vi snikade till oss 10 min på jobbets balkong för att känna värmen i ansiktet och ljuset i ögonen... UNDERBART!
Ser fram mot söndag, som skulle bli kanon.... det kanske lätta känslan av en urvriden skurtrasa något....suck!!

Det är mkt som sker kring mig nu och frågetecken dyker upp, på många plan... men som jag skrev till Kryckan så ska man inte hänga upp sig på dessa för blir man hängades och livet susar förbi en.
Jag kan inte räta ut en del av dessa själv så jag får helt enkelt invänta att detta sker ändå... och hoppas på det bästa. Under tiden lever jag på alla fall....

Fredag närmar sig med stormsteg... WOHO!!!!
Jag kommer inte låta ngt stoppa mig... nej, inte ens hotet från The Librarian om att komma i nätstrumpor och skinnklänning!!!

Det är MIN kväll!!

Kommentarer
Postat av: Bellizzen

bs: Ha ha ha, ja jag hade nästan glömt av den. Men va fasen... det är väl bara att kopiera ;-)

2009-04-22 @ 15:21:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351
Postat av: MrsBloodyKisses

Ja, jösses, då vet vi klädkoden för kvällen ;)

2009-04-22 @ 18:58:47
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: The Librarian

Javisst finns det hopp. Frukten icke, ty likt en lång silverfärgad orm slingrar sig X2000 söderut. Förbi spegelblanka sjöar och björkar med skiraste grönska. Våren tar darrande andetag och jag lyssnar, känner och njuter av den stilla kvällen. Ännu når solens strålar in genom mitt fönster, värmer min själ och jag förundras över livet... kärleken... vännerna. Jag blir ivrig, börjar dansa, sjunga och göra volter i kupén. För visst längtar jag efter dem därhemma, men det viktigaste just nu är...



ATT HINNA HEM I TID TILL LADYSFEEEEST!!!!!

2009-04-22 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0