Däppt...

Jaha ja... tack för den televerket...
Näsan rinner och halsen kliar... nyser och hostar...
Hmm.. allergi (som jag ALDRIG haft) eller förkylning på G...??

Jaja, ni som känner mig vet vart jag är och vad jag gör och gjort.
Börjat dagen med 3 vitlökskapslar och kommer fortsätta med detta under dagen, cirkus var 3e timma. OM det inte hjälper så är det bara att gratulera.... allergin kom även till mig.. suck!

Men jag tror på vanlig hederlig lätt förkylning.

Och jag som vill träna ikväll, DUMMA DUMMA DUMMA!!!

Kommentarer
Postat av: The coughing librarian

Jag LOVAR!! Farbror doktorn var HELT säker på att det "bara" var/är astman som får mig att hosta! Fast man börjar ju undra när man hör att folk man träffat blir sjuka...

2009-04-29 @ 11:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0