Dan före dan....

Så var dagen nästan inne...
Idag är schemat fullspäckat.
Hederligt arbete först, sen ska det inhandlas inför det som ska serveras imorgon.
Hemmavid är det middagsdags med Lilla som kommer hem en sväng över natten, trots att det är pappavecka.
Men det kan vara bra, för efter middag är det dags att städa hela lägenheten och hon är hejare på det om hon bara vill (... det var just det.... OM hon vill)
Behöver ner till förrådet en sväng också, med lite saker...
Eftersom vädret verkar bli kanon så blir det nog en prommenix för mig med Lilla före på cykeln som jag äntligen fixat iordning åt henne.

MEN jag har ett dilemma.....
Har bara 2 vinglas... så det får bli att vina ur dricksglas för mina gäster... OM det nu är vin de tar med sig.
Jag ska köpa, har bara inte hittat de jag vill ha OCH så är jag lite snål.. har ju hittat de (eller snarare modellen) jag vill ha egentligen... men min plånbok har sagt att det inte är nya vinglas som är prio... jag har ju faktiskt 2...det har varit så mkt annat som varit lite högprio. Sen är jag mkt petig också.
Så de som kommer först imorgon och ska vina, får vinglasen... först till kvarn.

Ha en skön dag på er...!!

Kommentarer
Postat av: lena

Jag är nöjd med ett ölglas.ses imorrn

2009-04-23 @ 10:26:55
Postat av: MrsBloodyKisses

Hehe, vinet smakar lika gött ur hederliga dricksglas, jag lovar!!!! =)

2009-04-23 @ 13:46:02
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: The Librarian

Det blir jättebra! Det är ju så att vi ska ha kul och inte bekymra oss om VAD vi dricker ur...

2009-04-23 @ 14:24:06
Postat av: Bellizzen

Måste vi ha glas??? Kan vi inte halsa??? ;-)

2009-04-23 @ 22:29:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0