Dagen grydde...

Snoozeknappen på mobilens alarm är UNDERBAR... 3 gånger lyckades jag idag... zzzzzz....
Så jäkla trött. Beror på många saker, sover taskigt, tänker och funderar mycket. Trycket över bröstet kommer och går. Det är ensamt i sängen också... funderar på att kidnappa dotras gosedjur snart... nån som vet om det kan hjälpa?

Igår blev det en sväng till gymmet, kändes verkligen som evigheter sen. Vi körde den berömda rumpan, sen axlar, biceps,triceps och mage...puh! Ser ni vilka flashiga ord jag kan....;-) men TRO mig... det har tagit TID för mig att komma ihåg vilka som är vilka och inte se ut som ett frågetecken när PT undrar om vi ska köra det ena eller det andra... mitt svar har, tills nu, varit "gäddhängsmusklerna" eller "de här" med ett pekande mot överarmens framsida... suck... men misströsta inte. Det GÅR att lära en gammal hund att sitta.... uppenbarligen.

Förutom, som Askeungemusen sa,  "jobb... jobb å jobb", så ser veckan ut så här:
Ikväll blir det instoppning av ren tvätt... URK!!!
Onsdagkväll, möte och sen träning igen.
Torsdag, värdpass och sen städning inför fredag....
Fredag..... träning och sen....NEED I SAY MORE??!!

Får bara hoppas att min nedstämdhet och humör växlar tills dess... att inte mer landar i mitt knä nu!
Kramis

Kommentarer
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Hejje.. Helt sant.. Det är bara det att svaren kan jag inte ge mig själv utan det är nån annan som kan svara för det..

2009-04-21 @ 10:14:45
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Hmmm tack :)

2009-04-21 @ 10:28:59
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag ska försöka peppa dig under veckan, även om det är tufft för min egen del emellanåt. Men vet du, tillsammans kan vi vara oslagbara!!! :)

Kram

2009-04-21 @ 11:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0