dagen efter....

Behöver ja säga att jag mår taskigt idag.. eller rättare sagt HAR mått skit.

Var väl hemma och somnade vid 3.....

Festen blev superlyckad... maten åts upp och sköljdes ner med vin, öl, cider och drinkar....
fnissande, skrattande och skvallrande...
När alla träffades så bröt pratet ut direkt... alla kände inte varann så det avverkades en massa kul!!

Fick fina presenter och jag måste säga att Belizzen slog hvudet på spiken. Hon kom med en klassisk Mina Vänner bok.., För vuxna...!! HAHAH... SÅ himla kul...!!!
Direkt började den fyllas i, med glimten i ögat hos samtliga.. fniss....

Det bar av ner till city framåt kvällen och in på en av stans krogar.. där jag samt några i gänget fastnade...;-)
Mer prat, skvaller och annat som hörde till avverkadas.
och som vanligt löste vi en massa världsliga problem och lite annat...

Kvällen avslutades med att Belizzens goa make hämtade oss och körde hem mig, SUPERtack för det!!

Dagen idag... vaknade vid 9...och kände mig mkt onykter måste jag säga.... suck.....
Skallebank och hejdlöst trött!!!
Men släpade mig upp, plockade iordning...
Sen blev jag iväg släpad ut i solen och till en glass.
OM ni glömt så väntade utmaningen idag.....trippelsuck, trodde jag skulle avlida redan innan....
Men det gick fint... kroppen strejkade inte alls... kanske blir så imorgon.
Spin, Ki-box och sen cirkelgym... recept mot baksmälla... helt klart.
Efter detta kycklingrulle som förtärdes vid havet.... och solen i ansiktet... UNDERBART!!

Nu sitter jag hemma... med vatten i glaset... klockan är 21 och jag ska snart lägga mig.
Kram på er!!

Snart e dags igen hoppas jag... mera fest åt folket!
TACK ALLA NI!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Tusen tack för en superkul kväll!!!!!!!!! Måste få läsa i Mina vännerboken, den var ju asfräck! =)

Hörs av gumman!!!

2009-04-26 @ 15:40:41
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses
Postat av: Bellizzen

Jag missade nog att skriva i den, men det kommer väl fler fester ;-) Kram Kram!!

2009-04-27 @ 11:37:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2351

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0