citat...från The Librarian...

Denna kommentar fanns hos mig imorse... från min goda vän bibliotekarien....
SUCK!!! Vi kommer få enkul kväll, helt klart: Håll till Godo!!

"Javisst finns det hopp. Frukten icke, ty likt en lång silverfärgad orm slingrar sig X2000 söderut. Förbi spegelblanka sjöar och björkar med skiraste grönska. Våren tar darrande andetag och jag lyssnar, känner och njuter av den stilla kvällen. Ännu når solens strålar in genom mitt fönster, värmer min själ och jag förundras över livet... kärleken... vännerna. Jag blir ivrig, börjar dansa, sjunga och göra volter i kupén. För visst längtar jag efter dem därhemma, men det viktigaste just nu är...

ATT HINNA HEM I TID TILL LADYSFEEEEST!!!!!"

The Librarian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0