Gaaah....!

Hallå tiiiiiden.... vart tog du väääägen....??!

HJÄLP... det är NÄSTA vecka studenten är... det är EN VECKA kvar....!


HUR gick det till?
Det var ju FLERA veckOR kvar.... juh... Jag hade ju TID på mig.
 
Suck... 
Det är bara att sätta fart och fixa det som fixas ska och bör.

Hur kom juni till att bli en stor månad liksom? Student, midsommar och konfirmation...

och jag undrar varför jag sover oroligt...? KAN det ha med detta att göra måntro? Behöver inte direkt vara kärnfysiker för att räkna ut det.
 
Ja just det... I helgen gjorde jag något (igen) för första gången. 
Kan låta som en bagatell, baggis för många, utom för er som verkligen känner mig. Jag har kört med släp... och inte vilket som helst... en båttrailer... den är LÄNGRE och bredare (jooohooo) och skramlar mer (så de så) än en vanlig kärra...!
Den ångesten.
Men ... överlevde... och firade med lots of skumpa i solskenet.
 
Hej då helgen... vi ses om 5 dagar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0