Fokus....

Jag har siktet inställt för den här våren, jag vet vad jag behöver göra för att inte tappa bort  mig själv liksom.
Det handlar mycket om att hitta en ny rutin, vardagsrutin. 
Inte helt lätt i den här situationen...
 
Dotra och jag har kommit överens om att i år är det MITT sätt som gäller när det handlar om plugg och skola och träning. Hon är helt med på noterna, även om det trilskas lite. Hon är skärpt och nu vill jag att hon ska använda det fullt ut.
Jag kommer göra allt jag kan för att skapa bästa förutsättningarna för henne. Vilket är under arbete, på många sätt. 
Hoppas på en återkoppling snart.
Dessutom är hon så oerhört klok redan som tonåring, vilket kommer att underlätta för henne. Hon är vad man säger en tonåring med allt vad det innebär, och hon har fullt av kärlek och stöd kring sig... Förvirrade, älskade lilla unge...

Min träning är jag igång med igen. Och som sagt, att få in detta i den vardagliga rutinen behövs och nu har vi hittat fler vägar för att få detta att fungera...
Jag får helt enkelt bli mer otrogen... mot "mitt" gym... DET kommer att underlätta väsentligt. Tackar jobbet för det faktiskt...
 
 
 
Fokus ligger på välmående i mig själv, eftersom det kommer att gynna de kring mig. Jag vet vad jag vill och jag kommer att ta mig dit... med stöd av de som är mig närmast.
 
Vet att mina nära är med mig... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0