Värk from hell....

Att jag inte lär mig...
Fast å andra sidan så boostades jag av det just i stunden, och då är det helt klart värt det.
MEN.... jag KAN inte förvänta mig att köra lika hårt, mycket och så, som en 20-årig grabb och mitt hjärta, och sen tro att jag kommer kunna röra mig smärtfritt dagarna därpå....
Alla fall inte nu efter en sommar utan mycket träning....
OCH definitivt inte hålla samma tempo som en elittränande 20-årig vältränad grabb.

Ska helst inte nysa, andas djupa andetag, resa mig från stolen, sätta mig ner, gå upprätt, skratta, hosta, dra armarna ovanför huvudet...

Men återigen, för stunden var det underbart.
Hade en mindre bra dag och kände mig rätt hängig, nere och BLÄ... Men som alltid med träning.... jag går storleendes därifrån.

Så tack ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0