Sorry...

Så var det detta med att ha annat för sig.
För det är verkligen så. Tiden ruasr iväg och fylls med upplevelser och annat som gör att bloggen kommer LÅÅÅÅNGT ner på listan.

Helgen?
Tja... Startade lite ryckigt men tog sig mycket mycket bra.

* Dotra slog mig i bowling... IGEN....! FÖRSTÅR inte detta.... suck.
* Blingbling till fånen... och Dotras. TACK söta.. <3..!
* Dotra skämdes bort lite extra... vilket hon är mer än värd och definitivt behövde... återigen... KÄRLEK!
* shopping... hittade som vanligt massor av sånt jag inte SKA ha... och inget av det jag behöver.
* Filmmys och soffhäng...
* Stuvande och fixande inför upcoming celebration och allmänt måbraidetsomär
* Många järn i elden.
* valjakt utan synliga resultat

Återigen... en fullspäckad helg med mina kära intill mig.
ger mig så mycket.

bilden är från helgens middag... med rumpan i vädret liksom...

Innestående vecka har MYCKET att bjuda på.
Inser att min lilla söta systerson, som i mina ögon ännu kör sin knallgula, fjärrstyrda traktorgrävare över hallgolvet och skuttar av förtjusning, 2 äpplen hög, tar STUDENTEN.... *gulp...*
En annan del av familjen når också ett BIGTIME mål och det ska såklart firas i dagarna 2, varav vi är med 1.
Det vankas invigningsfest med pompa och ståt också... ja, skumpa RÄKNAR jag med jallefall.
I detta ska lite träning få plats, jobb och fix. Inledde med en svettig cykeltur på 1,4 mil.. mjöööölksyyyra... MEN vad skönt att blåsa ur skallen lite.... trampa som en tok och känna musklerna jobba.
Tanken var en löprunda.... men det är lite mindre smart att då lämna träningsväskan i bilen som befann sig 3 mil därifrån. Trippelsuck...
Avrundade veckans första dag med att se klart första delen om Don Corleone... MÄKTIGT!

Funderar på om jag behöver semester från ledigheten... hahaha... nej, jag lever livet och njuter trots att tröttheten knackar på axeln emellanåt...

Ta hand om er...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0