After-Helg

Helgen har passerat OCH jag har överlevt. YIHA!

Firande och invigning sliter på vem som helst. Är nog mest tacksam för att jag inte var den som var mest sliten igår... fniss....

Några konstateranden:
* FruDräger är en pipgnällig madame, men hon kan sina saker
* Ett halvt glas rött är uppenbarligen BRA mycket mer än man kan tro.
* Better safe than sorry
* Surprises
* Kärlek är underbart....
* Skaldjursfrossa är super
* Man måste vara VÄLDIGT siktig om man ska dansa på en för klockan 1 på natten...
* Det går lika bra med pojkvänströja, som pojkvänsjeans alltså.
* Kaffe på sängen fick en HELT annan betydelse... DET kallar jag omtanke.

Nåväl. Det är snart sommarlov... Vi smider planer.
Mycket att se fram emot... Längtar nu efter min LL med sina rovdjur... Tältet är iofs framplockat, så nu hoppas jag att vi kan pricka in en helg.

KRAMISAR!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Längtar ju också !! Ni är SÅ välkomna!!

2012-06-11 @ 19:46:18
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0